Kahden kuukauden näyttelytauon jälkeen kävimme lauantaina Oulun KV näyttelyssä. Olin ilmoittanut vain Hillan kehään. Tuomarina oli irlantilainen Laura Cox ja Hillan tulos oli EH/2. Saija esitti Hillan ja Hilla meni tosi nätisti. Kiitokset Saijalle! :)

Sunnuntaina oli vuorossa koirajuoksukisat Rovaniemellä. Lähdimme Rovaniemelle jo lauantaina heti näyttelyn jälkeen. Kävimme illalla kiertämässä kisareitin ja laadimme taktiikan ;) Pasi mietti osallistumistaan aamuun asti, mutta päätti lopulta kisata Hillan kanssa. Mä siis kisasin Hondan kanssa. Olen tosi tyytyväinen Hondan käyttäytymiseen kisan aikana. Se juoksi koko ajan mun edellä. Tosin ohitustilanteet aiheuttivat hieman ongelmia, sillä Honda olisi halunnut moikata ohittavia koiria. Hillakin oli käyttäytynyt hyvin Pasin kanssa. Osallistuimme molemmat koirajuoksun harrastussarjaan, jossa matkana oli 3 km. Harrastussarjaan osallistui yhteensä seitsemän koirakkoa. Pasi ja Hilla olivat viidensiä ajalla 11.26. Mä ja Hontsu oltiin peränpitäjiä ajalla 15.36. Kaikki tulokset löytyvät VUL:n tulosarkistosta. Päivä oli tosi mukava ja ensi vuonna ehdottomasti uudestaan ja kenties useamminkin kisaamaan!  

Lopuksi pitää vielä mainita, että Honda juoksi tosi hienosti toisissa maastojuoksuharjoituksissaan viikko sitten sunnuntaina. Ehkäpä Hontsu pääsee kisaamaan ensi kaudella.