Kangasniemen näyttelyn jälkeen vuorossa olivat Rovaniemen, Jällivaaran, Kokkolan ja Pellon näyttelyt. Hillan menestys oli kaikkea kakkosen ja PN4-sijoituksen väliltä. Honda osallistui vain Rovaniemen ja Kokkolan näyttelyihin ja sai molemmista EH:n. Tarkemmat tulokset ja arvostelut löytyvät neitien omien sivujen kautta.

Hilla osallistui luonnetestiin Rovaniemellä 22.7. Tuomareina toimivat Lea Kilpeläinen ja Riitta Lehmusvuori. Testi oli erittäin mielenkiintoinen kokemus ja Hillasta paljastui uusia puolia. Hilla mm. puolusti minua. Yleisön kommenttien perusteella Hilla taisi muuttaa aika monen käsityksiä whippeteistä. Tuomarit kehuivat Hillaa ja minä olin ylpeä omistaja :)

Tässä Hillan pisteet osa-alueittain:

Toimintakyky: +1, kohtuullinen
Terävyys: +1, pieni ilman jäljelle jäävää hyökkäyshalua
Puolustushalu: +1, pieni
Taisteluhalu: +2, kohtuullinen
Hermorakenne: +2, tasapainoinen
Temperamentti: +2, kohtuullisen vilkas
Kovuus: +1, hieman pehmeä
Luoksepäästävyys: +3, hyväntahtoinen, luoksepäästävä, avoin
Laukauspelottomuus: ++, laukaisukokematon

Tulos: +190

Mulla alkoi tänään kesäloma ja suuntaammekin heti Puolangalle mökkeilemään. Jännä nähdä, kuinka Honda innostuu uimaan Ressun kanssa. Pikku-H on käynyt muutaman kerran uimassa mun ja Pasin kanssa. Näyttelyrintamalla seuraavana on ohjelmassa matka elokuun alussa Liettuaan, jossa on kaksi kv-näyttelyä ja erikoisnäyttely. Suomessa Hilla osallistuu näyttelyyn todennäköisesti vasta lokakuussa Oulussa.